Dag 18 & 19 Disney dag 2 & 3

24 november 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 18

Vandaag zijn we niet naar rope drop geweest. Dit was niet echt nodig want we hadden fast passes geregeld. We zijn begonnen in Epcot. Hier hebben we natuurlijk in de attracties gezeten en foto’s gemaakt met onder andere Katrien Duck & Goofy.

Tevens ben ik verwonderd hoeveel dikke mensen hier lopen of rijden. Nog meer verwonderd ben ik hoe het menselijk lichaam zich kan vormen. Even terugkomend op de rijdende Michelin mannetjes en vrouwtjes in Disney. Disney heeft zelfs van die scootertjes waar ze mee rond kunnen rijden in het park. Attracties worden stil gezet, omdat er zo een dikbil ingesnoerd moet worden en in de bus worden ze als eerste erin geladen. Disney maakt het deze mensen erg makkelijk allemaal en daarom zien we er hier ook zoveel. Genoeg geklaagd, want schijnbaar kunnen ze er niks aan doen (of misschien niet de hele dag vieze rotzooi eten).

Na Epcot moest ik echt even uitrusten want het was erg veel allemaal. ‘SAvonds zijn we naar Mickey’s Very Mery Christmas Party geweest. Dit was erg leuk, vooral omdat er weinig rijen stonden overal. We zijn ‘savonds nog naar de parade gaan kijken. Wel beetje raar om al zo in de kerstsfeer te komen met 20+ graden. Moe maar voldaan zijn we lekker gaan slapen.

Dag 19

Vandaag onze laatste dag in Disney 😥. We doen maar 1 park vandaag: Hollywood studios! Een park gemaakt in het oude hollywood filmsterren style. We zijn nog naar 2 shows geweest van Belle en het Beest en Indiana Jones.
We zijn ook nog naar Star Wars land geweest! Dit was wel echt super gaaf gedaan. We hebben wat gedronken in Oga’s Cantine en ik heb blue milk op. Beetje rare smaak niet echt goed thuis te brengen maar het was niet vies.

Als afsluiter zijn we gaan eten bij Hollywood & Vine. Waar we op de foto zijn geweest met onder andere Minnie & Mickey. Zeer moe maar voldaan zijn we naar het hotelletje gereden en hebben we heerlijk geslapen!

1. Ilja en andre:
    24 november 2019
    wat gaaf om te zien allemaal. super mooie reis.