Dag 6 Belleair beach

10 november 2019 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hadden we lekker een relax dag op het programma staan. Nadat we wakker waren geworden hebben we lekker op ons gemak ontbeten en zijn toen naar het strand gegaan in Belleair beach.

Het was hier lekker rustig en de temperatuur was heerlijk (zo rond de 25/26 graden).

Ook het zeewater was heerlijk van temperatuur en Iris heeft nog lekker een dik half uur gezwommen.

Voor het diner zijn we dit keer af gegaan op een tip van onze Airbnb verhuurder.

We besloten een Uber te nemen zodat we zelf allebei wat konden drinken.

Na het bestellen stond hij al binnen 1,5 minuut voor de deur! Dat was wel erg snel.

We zijn lekker wisten eten bij Frenchy’s, een restaurant aan het strand bij Clearwater beach. We moesten een half uurtje wachten op een tafeltje, maar dit was zeker de moeite waard. We hebben opnieuw heerlijk gegeten.

Ondertussen stond er wel een stevig windje en waren we (opnieuw) onze jassen vergeten mee te nemen! Snel ergens naar binnen dus!

We zijn een drankje gaan doen bij Hooters, de bekende Amerikaanse bar waar schaarst geklede vrouwen rondlopen in een kort oranje broekje.

Met de vrouwen viel het een beetje tegen, maar het was wel leuk om er een keer geweest te zijn!

Weer iets af kunnen strepen van ons lijstje!