Dag 17 Disney dag 1

21 november 2019 - Orlando, Verenigde Staten

Vandaag was het eindelijk zo ver, Disney!

We waren al vroeg wakker om uit te checken en in te checken bij Disney. Bij aankomst kregen we onze magicbands. Hier staan al onze fastpass reserveringen op en de creditcard, eigenlijk kan je hier van alles mee doen. Eenmaal in Disney zie je pas hoe groot alles hier is opgezet. Veel bussen rijden af en aan om alle mensen naar de parken te brengen en terug naar de resorts.

Iris had uiteraard al maanden een plan van aanpak gemaakt. Helaas geen fastpas kunnen bemachtigen voor Avatars Flight of passes dus dat werd rope drop. Rope drop is dat je al in de rij gaat staan voordat het park open is. Om 09:00 gaat Animal Kingdom officieel open maar om +/- 08:00 kan je al in de rij gaan staan voor sommige attracties en geloof me het was al hartstikke druk. (Zie foto) Gelukkig waren wij erg op tijd en stonden we ver vooraan.

Hierna hadden we wat attracties wel met fastpas kunnen regelen dus dat was erg tof.

Tussendoor zijn we nog even naar het hotel gegaan en toen hebben we een karakterdining gehad met Pluto, Mickey en Knabbel en Babbel. Leuk want dan kan je ook met ze op de foto.

In Magical Kingdom hadden ze extra magic hours dus hebben we daar de dag afgesloten. Na een aantal attracties was Iris echt kapot, ondertussen was het ook al 23:00. We zijn lekker naar het hotelletje gegaan en het duurde niet lang of we vielen lekker in slaap.