Dag 8 Napels

12 november 2019 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vandaag doen we lekker relaxen en is het helaas ook wasdag🙄. Mooi de tijd om mijn nagels te lakken en om te beginnen aan boek 5 van de donkere toren.

Bij het Holland House hebben ze een heerlijk deck waar je kan lezen en relaxen. Hier zaten ook wat jumping fish en als je wilt kon je ook kanoën. Frank heeft ook heerlijk in zijn boekje kunnen lezen.

We hebben nog een wandeling gemaakt bij Sugden Regional Park. Het bleek nog best een gedoe te zijn om daar te komen want je moest door een klein beekje heen lopen. Althans ik durfde niet via de stenen omdat ik mijn enkel ofzo niet wilde verzwikken.

Daarna hebben we lekker geluncht bij een typisch Mexicaans restaurant. En hebben we nog een beetje rondgehangen op het deck, althans ik heb lekker een lekker slaapje gedaan😁.

Het leek mij wel een leuk idee om hier de zonsondergang te zien en we zijn rond 17:00 naar het strand gegaan. Daar hebben we romantisch naar de zonsondergang gekeken en uiteraard nog even over de pier gewandeld.

We hebben nog even voor een dilemma gestaan want waar zouden we gaan eten🙇🏻‍♂️🙇🏼‍♀️. Maar we hebben gekozen voor  The Cheesecake Factory. Dit was uiteraard allemaal heerlijk alleen de cheesecake hebben we meegenomen 🤰🏼.

In het Holland House zijn we lekker op tijd gaan slapen in ons Murphy bed. Morgen gaan we kayakken bij Marco Island.