Dag 9 Rookery Bay & Shoppen

13 november 2019 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Na een aantal dagen luieren is het vandaag weer tijd om iets actiefs te doen.

Deze morgen zijn we gaan Kayakken in de Rookery Bay, een beschermd natuurgebied in zuidwest Florida.

We waren lekker op tijd en we bleken in de ochtend de enige te zijn die meegingen op tour. Heerlijk rustig! Onze gids was Tyler, een gast van een jaar of 30 die al heel de wereld had rondgezworven.

Hij kon ons veel vertellen over het natuurgebied en de wildlife die hier voor kwam.

Het water was erg rustig en we hebben heerlijk gepeddeld. Onderweg nog mooie vogels tegen gekomen en nog een (helaas dode) blauwe krab kunnen bekijken. Wat een mooie kleuren!

Het kayakken ging ons goed af en het was een heerlijke tocht.

Hierna zijn we bij ons appartement lekker gaan lunchen met de leftovers van gisteravond, en een paar heerlijke taco’s van het tentje hier op de hoek en de cheeseake die we hadden meegeomen gisteravond. Wat hebben we genoten!

Na de lunch weer snel op pad naar het strand. Dit keer naar Delnor Wiggins State Park. Opnieuw een prachtig strand. We hebben een wandeling gemaakt over het strand en nog een dolfijn gezien! Heel dicht bij de kust. Echt gaaf!

Ook zijn we nog naar de shopping mall geweest deze avond en Iris heeft daar nog wat leuke Florida kleren gescoord, daarna weer lekker gegeten bij de Cheesecake Factory! Jammie!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liesbeth Imandt:
    13 november 2019
    moet de datum niet zijn 12 november?