Dag 3 Universal Studios

7 november 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Universal Studios. We hebben een uitdagend plan, namelijk: 1 dag en 2 parken dus dat wordt aanpoten. Gelukkig hebben we voldoende nachtrust gehad 😇. Rond 09:00 waren we aanwezig en het was al aardig druk. We hebben een expres pass dus we gaan ervoor vandaag. We zijn begonnen in Hogsmeade dit is echt super mooi nagemaakt van de film.  Hierna zijn we verder doorgegaan naar Adventure Island, waar we allebei kletsnat werden in Dudley Do-Right’s Ripsaw Falls. Daarna zijn we heerlijk drooggewaaid in The Hulk 2 x maar liefst op verzoek van Frank. Gelukkig hadden we nog een pauze ingelast bij de toothsome chocolate factory. Hier hebben we samen een milkshake gedeeld. Met een volle buik zijn we naar Universal Studios gegaan en hebben we enorm genoten van alle achtbanen. Aan het eind van de dag hadden we nog wat tijd over om in de Doctor Doom Fearfall te gaan.

Absoluut hoogtepunt van de dag was toch wel het kasteel van Harry Potter zien en in Harry Potter and the Forbidden Journey gaan.

In totaal hebben we maar liefst 18 verschillende attracties bezocht, een gemiddelde van 2 per uur!

Als afsluiter zijn we naar het restaurant gegaan van Forest Gump. We hebben er heerlijk van genoten.

Echt een toffe dag geweest, maar nu zijn we allebei echt doodop!

1. Ilja en andre:
    7 november 2019
    life is like a box of chocolates. heerlijk geniet ervan. wat zal iris genoten hebben bij Harry potter. mooi huisje, daar kom je wel tot rust.