Dag 4 St Augustine & Devils Den

8 november 2019 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen luitjes, ik was al lekker om 5:00 wakker ! Frank werd rond 5:45 wakker dus we zijn op tijd begonnen aan onze dag! Gisteren had Frank nog lekker donuts gekocht bij Voodoo donuts in Universal dus ik heb voor mezelf lekker boterhammetjes gesmeerd. Om  08:15 hadden we alles ingepakt voor de eerste roadtrip dag. Gisteren hadden we ook de usb aansluiting gevonden in de auto dus konden we fijn onze eigen muziek luisteren ipv de schreeuwerige radio van hier.

Nadat we Orlando uit waren gereden was de snelweg een stuk rustiger en was er een mooie blauwe hemel aan de lucht.

Na een rit van 2 uur kwamen we aan in St Augustine. Niet dat we willen klagen maar daar was het toch wel echt een beetje warm 🥵.

Gelukkig wisten we al een goede manier om af te koelen. Tussen St Augustine en Crystal River ligt The Devils Den. Dit is echt een prachtige plek, een ondergrondse rivier die is blootgesteld door een gat in de grond. We hebben hier lekker even kunnen snorkelen! Daarna hebben Frank en ik nog lekker rond gelopen over het park. Toen we opgedroogd waren zijn we naar ons hotel in Crystal River gegaan. We hebben nog snel een hapje gegeten bij Cody’s Roudhouse. Ik had een drankje besteld wat eigenlijk 1+1 was alleen waren ze dit vergeten dus bij de tweede ronde kreeg ik 3 drankjes. Beetje dame laat zich niet kennen en drinkt ze dus alle 3 op, ging keigoed.

Daarna vroeg naar bedje want om 6:15staat de wekker. Morgen om 07:00 gaan we zwemmen met de manatees (zeekoeien).

Verstuurd vanaf mijn iPhone